850,00 zł
Description
– Katalizator w Twoim aucie wymaga wymiany? Auto straciło moc? Coś brzęczy w środku?
– Świeci się kontrolka Check Engine, a po podłączeniu pod komputer błąd brzmi „niska sprawność katalizatora”?
– A może padłeś ofiarą kradzieży?
– Szukasz nowego, pełnowartościowego katalizatora, który z powodzeniem przejdzie badania techniczne i zgasi kontrolkę?
– A do tego produkt ma gwarantować trwałość na przyzwoitym poziomie, tak by problem szybko nie wrócił?
oto rozwiązanie:
Katalizator PEUGEOT 406 2.0 136 KM | od 2000
Produkt NOWY. Nieużywany. Nieregenerowany.
Skutecznie oczyszcza spaliny i przechodzi coroczne badania techniczne.
Idealna propozycja dla osób oczekujących solidnie wykonanego produktu, który skutecznie rozwiąże problem.
- brak problemów na przeglądzie technicznym,
- współpraca z sondami – zgaszenie kontrolki „Check Engine” (jeśli za katalizatorem jest sonda i jeśli kontrolka świeci się z winy katalizatora)
- produkt dedykowany – montaż bez potrzeby spawania,
- Część NOWA.
Przedsprzedaż – szczegóły w zakładce DOSTAWA
Produkt znajduje zastosowanie w poniższych autach:
PEUGEOT 406:
- 2.0i 16V 1997 cc 100 Kw / 136 cv EW10J4 (RFN)7/00>
Norma emisji spalin: Euro 3
UWAGA: W motoryzacji rzeczą naturalną jest to, że czasem w danym aucie występuje kilka wariantów części, różniących się między sobą detalami. To, że dany produkt znajduje zastosowanie w aucie opisanym powyższymi parametrami nie znaczy, że każde auto o tych samych danych technicznych ma zamontowany identyczny element. W związku z tym istnieje ryzyko, że część, którą tu znalazłeś jest inna, niż ta, której potrzebujesz do swojego auta. Aby uniknąć rozczarowania, polecamy przed zakupem porównać wizualnie część zamontowaną w aucie z tą pokazaną na naszych zdjęciach. Oczywiście w razie potrzeby możemy także pomóc w doborze…
Idealne dopasowanie
Właściwe wymiary, poprawne wygięcia, odpowiednia średnica rur oraz uchwyty we właściwych miejscach.
To wszystko sprawia, że produkt jest dobrze dopasowany do auta, a
montaż ogranicza się do zwyczajnego wkręcenia, bez potrzeby spawania czy wprowadzania jakichkolwiek modyfikacji.
Homologacja
Każdy dedykowany katalizator zakupiony u nas posiada homologację. Jej numer jest wybity na obudowie.
Fakt homologowania potwierdza, że dana część jest w pełni zgodna z oryginałem i jest pełnowartościowym zamiennikiem części oryginalnej.
Homologacja oznacza również, że produkt został przetestowany przez odpowiedni Instytut i
został oficjalnie dopuszczony do stosowania jako część zamienna.
A więc oprócz idealnego dopasowania, wyrób jest zgodny z wymaganiami prawnymi.
Zanim zamontujesz…
Zanim zamontujesz nowy katalizator do swojego pojazdu, sprawdź kondycję auta i upewnij się co było przyczyną uszkodzenia wcześniej zainstalowanego katalizatora.
Chodzi o to, by mieć pewność, że usterka katalizatora prędko nie powróci.
Niektóre usterki katalizatora mogą być spowodowane awariami innych podzespołów w aucie. Aby mieć pewność, że zakupiony produkt posłuży jak najdłużej, a usterka nie wystąpi ponownie w krótkim czasie, przed jego montażem
zalecamy sprawdzić :
- układ zapłonowy oraz wtryskowy, by mieć pewność, że cała podana dawka paliwa spala się w całości w silniku i nie dochodzi do zapłonu paliwa w układzie wydechowym. Najczęstszym objawem tej usterki jest stopienie wkładu w katalizatorze, bądź wypalenie maty przytwierdzającej wkład do obudowy – a w efekcie słyszalne jest dzwonienie wewnątrz katalizatora.
- czy silnik nie „bierze” oleju – Najczęstszym objawem tej awarii jest utrata mocy na skutek zapchania katalizatora sadzą powstającą podczas spalania oleju silnikowego.
UWAGA
Egzemplarz, który otrzymasz może różnić się wizualnie od tego, którego zdjęcia widzisz. Zdarza się to rzadko, ale możliwa jest zmiana technologii produkcji danego wyrobu…
Potrzebujesz czegoś jeszcze?
Jeśli szukasz innych elementów związanych z układem wydechowym, zachęcamy do zobaczenia naszych pozostałych produktów.
1004097324
styling 235, elstock, chrysler neon 2, tłumik sportowy vw bora, kluby kibica
yyyyy