761,05 zł
Description
NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia:
GT22-212
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent:
Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy oring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na
Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 704361
- 704361-0004 704361-5004S 704361-4
- 704361-0005 704361-5005S 704361-5
- 704361-0006 704361-5006S 704361-6
- 704361-0001 704361-5001S 704361-1
- 704361-0010 704361-5010S 704361-10
- 704361-9006S
- 11652249950
- 11652249951
- 11652248834
- 2248834E
- 22499519
- 22499509
- 2248834
- 2249950
- 2249951
- 11657785989
- 11657785990
- 11657786070
- 11657786071
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- BMW X5 3.0d E53 LEFT HAND DRIVE 2.90L M57D 181KM/ 133kW od 1999
- BMW X5 3.0L M57D306D1 3.0L 184KM/ 135kW 2001-2003
- BMW 330d 3.0L Xd M57D306D1 184KM/ 135kW 1999-2003
- BMW 330d Touring 3.0L Xd M57D306D1 184KM/ 135kW 2000-2003
- BMW 330d Touring 3.0L M57D306D1 184KM/ 135kW 1999-2003
- BMW 330d E46 2.90L M57D 181KM/ 133kW od 1999
- BMW 330d 3.0L M57D306D1 184KM/ 135kW 1999-2003
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
Przed zakupem prosimy o
SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI z tabliczki znamionowej!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup
NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!
volvo małe, przekładnie kierownicze regeneracja, półoś audi a4 b6, kme silver, kia carnival ii, fiat sportowy
yyyyy